פנייה לקבלת שירותי יחסי ציבור עבור המוזיאון לאמנות ישראלית, רמת-גן

תיאור התפקיד

לחשוף לציבור את פעילויות מוזיאוני רמת גן, כולל תערוכות, אירועים חינוך ותרבות. במסגרת של כתבות, ידיעות בכל אמצעי התקשורת, הכתובה והאלקטרונית, טלוויזיה, רדיו, דיגיטל וברשתות חברתיות.

מתוקף תפקידו, המשרד אחראי על בניית אסטרטגיית פעילות היח"צ של המוזיאונים, תוך מתן דגש לתכני המוזיאונים, תערוכות, אמנים, אירועים, חינוך ותרבות.

 

דרישות התפקיד והגדרתו:

  1. לימוד ומחקר מוקדם של צרכי יחסי הציבור של המזמין.
  2. בניית אסטרטגית יחסי ציבור למזמין ולפעילותו.
  3. תכנון, עריכה, ניהול וביצוע פעילויות יחסי ציבור ובמיוחד פעילות מוגברת לצורך השגת כתבות מוסף וכתבות מגזינים על התערוכות והאמנים המשתתפים בהן וחשיפת המוזיאון באמצעותן לקהל.
  4. כתיבה והפצה הודעות לתקשורת בעברית, אנגלית ורוסית. (תרגום ייעשה במידת הצורך ע"י המוזיאון).
  5. ייזום פעילויות תקשורתיות ממוקדות, הכנת מסיבות עיתונאים, כנסים ואירועים לתקשורת- תוך איתור הזדמנויות תקשורתיות המציעות ערך מוסף ללקוחות.
  6. ייעוץ , ליווי וניהול במשברים.
  7. תיאום פעולות יחסי ציבור עם מערך השיווק והפרסום של המוזיאון.
  8. יצירת תכנים תקשורתיים להפצה באמצעות כלי הניו מדיה: רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים מקוונים וכלי מדיה דיגיטליים אחרים.
  9. בניית אסטרטגיה תקשורתית, הנעת מהלכים תקשורתיים, ייזום פרויקטים וכן ייעוץ בתחום התקשורת השיווקית.
  10. פנייה למגזרים השונים- עבודה מול כלי התקשורת למגזרים: רוסי,  ערבי ודתי לאומי.
  11. מעקב אחרי פרסומים והגשת לקט קטעי עיתונות בגמר כל פרויקט.
  12. סיוע בגיוס כספים וחסויות לפעילויות.
דרישות סף

ניסיון של 3 שנים במתן שירותי יח"צ למוזיאונים לאמנות.

 

דרישות נוספות:

  1. ראיה ארגונית רחבה.
  2. היכרות רבה עם עולם האמנות וכתבי האמנות, התרבות, התיירות והעיצוב.
  3. יכולת ניתוח והבנת צרכי המוזיאון ומתן מענה מקצועי.
  4. יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
  5. הכרה והבנה של הפעילות של הרשתות החברתיות והתקשורת האלקטרונית.
  6. יכולת לספק את השירות בלו"ז נתון ולעיתים תחת לחץ.
  7. יכולת כתיבה, ניסוח של הודעות לעיתונות.
קורות חיים למייל
marina-k@ramat-gan.muni.il

תקופת העסקה ותשלום מקסימלי:

  1. תשלום ריטיינר חודשי שלא יעלה על 4,500 ש"ח לחודש.
  2. השירות לשנה אחת עם אופציה להארכה נוספת על דעת שני הצדדים.

 

אופן בחירת הזוכה:

הזוכה יבחר בהתאם ל-2 פרמטרים:

  1. 50% - הצעת מחיר – הצעת המחיר הנמוכה ביותר תזכה למלוא הניקוד ויתר ההצעות ינוקדו באופן יחסי.
  2. 50% - התרשמות והמלצות – ינוקד לפי ניסיון קודם עם המציע של המוזיאון ו/או של מזמיני שירותים קודמים, בהתאם להמלצות ושיחות עם מזמיני שירותים קודמים ובהתאם לראיון עם המציע. מובהר כי למוזיאון שמור שיקול הדעת ביחס לאופן ניקוד רכיב זה.

 

 

את ההצעה יש להגיש לא יאוחר מיום 10 ביוני 2021 בשעה 12:00

מועמדות יש להפנות אל: מרינה קובאני באמצעות דואר אלקטרוני:

marina-k@ramat-gan.muni.il

 

רק פניות מתאימות תענינה.