היקף משרה
               100%
          תיאור התפקיד
              מנהל/ת שירות למבקר אמונ.ה על חווית המבקר במוזיאון מטרום הגעתו ועד לאחר הביקור
- אחריות כוללת על איכות השירות הניתן למבקר במוזיאון מטרום הגעתו, דרך תהליך הכניסה במהלך הביקור ועד לאחריו.
 - אחריות על איכות השירות באזורי הכניסה למוזיאון הכוללים: אולם הכניסה ראשי (תחתון), כניסה לדגם בית שני, המבואה לקארדו, מלתחות ועוד
 - אחריות על אמינות ובהירות המידע הניתן לקהל בערוצים השונים: מסכי מידע, שילוט מתחלף, עלוני מידע ופרסום, אתר אינטרנט אפליקציות ייעודיות, וכל שירות אחר קיים או עתידי במתחמי הכניסה, בגלריות ובערוצים הדיגיטאליים.
 - ניהול צוות הקופאים, מרכז המידע והשרות למבקר – גיוס, שיבוץ, הכשרה וניהול שוטף של כח האדם.
 - אחריות על הפקת המדריכים הקוליים לתערוכות
 - ריכוז תחום הנגישות במוזיאון
 - טיפול בפניות הציבור ומישוב קהל המבקרים.
 - ריכוז נתונים על כמויות המבקרים במוזיאון, עיבוד והפקת דוחות.
 - פיתוח יוזמות לקידום ושיפור חווית המבקר
 - נושאים נוספים הקשורים לשירות למבקר, בהתאם להנחיית הממונה.
 
דרישות סף
              - השכלה אקדמית. עדיפות לתחומים רלוונטיים למוזיאון או לתחומים ניהוליים.
 - ניסיון בעבודה עם קהל מבקרים
 - ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות - כולל הנעת עובדים.
 - יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה בשפות עברית/אנגלית
 - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
 - יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
 - ראייה מערכתית, יוזמה, יכולת הובלת תהליכים.
 - יכולת עבודה תחת לחץ.
 - נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות
 
דרישות 1-3 הנן דרישות סף.
יתרון
              - ניסיון ממוסדות תרבות
 - הכשרה מקצועית בתחומי השרות והנגישות
 
קורות חיים למייל
              jobs@imj.org.il
          מתח דרגות : 41-43
כפיפות: מנכ"לית המוזיאון
מועמדים מתאימים ישלחו קורות חיים ותעודות השכלה לדוא"ל עד לתאריך 16.3.24. יש לציין מספר משרה בנושא המייל – JB-121
    


