פיתוח וריכוז כלל הנוכחות הדיגיטלית של מוזיאון הטבע, יצירת תכנים וכתיבה
לפלטפורמות השונות - כולל האתר, רשתות חברתיות וניהול קמפיינים פרסומיים
ותדמיתיים
תכנון עבודה ותיאום בין הגורמים השונים לגאנט שנתי, רבעוני וחודשי
שיפור הנכסים הקיימים והקמת נכסים דיגיטליים חדשים
הטמעת החשיבות לנוכחות דיגיטלית בקרב כלל עובדי המוזיאון – פרסומים באתר,
הפצת אירועים, ניהול סושיאל ויחסי הציבור
קשר רציף עם המכירות, התפעול ותקשורת מדע ומתן שירותים מקצועיים לאגפי
המוזיאון השונים
הרחבת ממשקי העבודה של התקשורת הדיגיטלית עם אנשי האוספים והחוקרים
הקמה וריכוז מאגר תצלומים דיגיטלי
שימור ופיתוח דאטה של קהלי יעד שונים ולקוחות הארגון
מעקב על תקציב הפרסום והשיווק
פיתוח קשרי עבודה פנים-ארגוניים ושיתופי פעולה שונים לצורכי הפקת תוכן
והגשמת חזון המוזיאון
שימור ופיתוח מותג המוזיאון
o ניסיון מוכח בניהול עמודי סושיאל, יצירה וייזום של תכנים, כולל כתיבה ורעיונאות
(כולל מכתבי המלצה ודוגמאות)
o ניסיון של שנתיים לפחות בשיווק ופרסום, ביצירת תכנים לרשתות החברתיות או עבור ניהול מותג
o שליטה בתוכנות עריכת וידאו ותמונה
o ניסיון מוכח בניהול קמפיינים hands on במטא ובגוגל, כולל שימוש בגוגל אנליטיקס
o יכולת עבודה בצוות והנעת אנשים ותהליכים תוך עמידה ביעדי איכות, תקציב ולו"ז
o עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה (תידרש יכולת ביטוי באנגלית)
o יכולת הפקה ותיאום
o נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
o לב רחב, סקרנות, חוש הומור, ראש גדול ואהבת אדם וסביבה
o היכרות עם עולם ניהול הקהילות
o היכרות עם עולם מדעי החיים
ניתן ליצור קשר ולשלוח קורות חיים בצירוף המלצות למייל
אפשרות לעבודה מרחוק יום בשבוע (לאחר 3 חודשי ניסיון)
כפיפות למנהלת אגף השיווק והאסטרטגיה של המוזיאון.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד; רק פניות מתאימות תענינה