היקף משרה
100%
תיאור התפקיד
- אחריות כוללת על ניהול תהליכי הקמה ופירוק תערוכות (על פי נוהל הקמת תערוכות) לרבות עמידה בלוחות זמנים וביעדי תקציב, תאום כלל הגורמים במוזיאון ומחוצה לו וכיו"ב.
- אחריות ניהולית כוללת על כלל בעלי התפקידים במחלקות המעורבות ביצירה והקמה של תערוכות.
- אחריות על עריכה ובקרה של חוזים והסכמים הקשורים בהקמה/פירוק תערוכות ובפן המנהלי של האוספים.
- אחריות על ניהול תקציב לתערוכות בהתאם להגדרות ההנהלה.
דרישות סף
- ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול צוות המונה מינימום שמונה עובדים.
- ניסיון של 5 שנים לפחות בהובלת פרויקטים מורכבים.
- תואר אקדמי.
- היכרות עם תהליכי ניהול תקציב.
- תקשורת בין-אישית טובה, יכולת הנעת עובדים ויחסי אנוש מעולים.
- יכולת ארגונית מעולה, אחריות, סדר, קפדנות ודייקנות, דיסקרטיות.
- עברית ואנגלית: כתיבה, קריאה, ודיבור ברמה גבוהה מאוד.
- שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת (office בדגש על וורד, אקסל ופאוור פויינט).
- זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
*תנאי סף - סעיפים 1-3
יתרון
היכרות טובה עם תהליכי עבודה מעשיים בסביבות עבודה מוזיאליות
קורות חיים למייל
jobs@imj.org.il
מתח הדרגות: 44-45
כפיפות למנכ"ל המוזיאון
להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים בנושא יש לציין JB-139 , עד לתאריך 07/10/2024 .