מכרז פנימי-חיצוני לתפקיד ראש אגף הקמת תערוכות במוזאון ישראל

היקף משרה
100%
תיאור התפקיד
  1. אחריות כוללת על ניהול תהליכי הקמה ופירוק תערוכות (על פי נוהל הקמת תערוכות) לרבות עמידה בלוחות זמנים וביעדי תקציב, תאום כלל הגורמים במוזיאון ומחוצה לו וכיו"ב.
  2. אחריות ניהולית כוללת על כלל בעלי התפקידים במחלקות המעורבות ביצירה והקמה של תערוכות.
  3. אחריות על עריכה ובקרה של חוזים והסכמים הקשורים בהקמה/פירוק תערוכות ובפן המנהלי של האוספים.
  4. אחריות על ניהול תקציב לתערוכות בהתאם להגדרות ההנהלה.
דרישות סף
  1. ניסיון של 4 שנים לפחות בניהול צוות המונה מינימום שמונה עובדים.
  2. ניסיון של 5 שנים לפחות בהובלת פרויקטים מורכבים.
  3. תואר אקדמי.
  4. היכרות עם תהליכי ניהול תקציב.
  5. תקשורת בין-אישית טובה, יכולת הנעת עובדים ויחסי אנוש מעולים.
  6. יכולת ארגונית מעולה, אחריות, סדר, קפדנות ודייקנות, דיסקרטיות.
  7. עברית ואנגלית: כתיבה, קריאה, ודיבור ברמה גבוהה מאוד.
  8. שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת (office בדגש על וורד, אקסל ופאוור פויינט).
  9. זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות.

*תנאי סף - סעיפים 1-3

יתרון

היכרות טובה עם תהליכי עבודה מעשיים בסביבות עבודה מוזיאליות  

קורות חיים למייל
jobs@imj.org.il

מתח הדרגות: 44-45

כפיפות למנכ"ל המוזיאון

 

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים  בנושא יש לציין JB-139 ,  עד לתאריך 07/10/2024 .