אחריות מקצועית לתכני וידאו לערוצי הדיגיטל, לצרכי שיווק ולצרכי יד ושם. יצירה והפקת תכני וידאו רלוונטיים על מנת ליצור אינטראקציה עם קהלים מקוונים ולקדם את יעדי הארגון על פי חזון יד ושם. התפקיד כולל ביצוע
משימות נוספות עפ"י צרכי היחידה.
תחומי אחריות:
פיתוח והטמעת תכני אודיו-וידאו התואמים את המטרות ויעדי השיווק והדיגיטל של יד ושם
שיתוף פעולה עם כותבים, מעצבים וחברי צוות אחרים על מנת ליצור תוכן וידאו באיכות גבוהה
תכנון וביצוע צילומי וידאו והקלטות אודיו ברמה גבוהה כולל הפקות פנים וחוץ
ביצוע עבודת פוסט-פרודקשן, כולל עריכה, עיצוב סאונד והוספת אפקטים חזותיים (AFTER EFFECTS)
אופטימיזציה של תוכן וידאו עבור פלטפורמות, רשתות חברתיות ומכשירים דיגיטליים שונים
ניתוח מדדי ביצועי וידאו והצעת המלצות לשיפור תוכן עתידי
הובלה, פיקוח ותיאום פרויקטים בתחום הוידיאו מול ספקים חיצוניים
הפקה פנימית של שידורים חיים למדיה החברתית, לדיגיטל ולתיאום שידורים מול ספקים
אפיון הצרכים הטכניים וביצוע רכש של ציוד וידיאו וציוד טכנולוגי רלוונטי
תואר ראשון – יתרון (עדיפות לבעלי השכלה בתחום התקשורת, צילום ועריכה)
ידיעת השפות עברית ואנגלית על בוריין (בכתב ובע"פ) – חובה
שפות נוספות – יתרון
ניסיון מוכח בהפקת וידיאו – חובה (הפקה עבור שימוש באינטרנט – יתרון משמעותי)
שליטה מלאה ביישומי מחשב בדגש על תוכנות לעריכת וידיאו, אודיו ופוסט-פרודקשיין (CANVA, PREMIERE AFTER-EFFECTS וכד') – חובה
ידע בהנפשה – יתרון
יכולת ארגון והנעת פרויקטים
תקשורת בינאישית טובה ועבודה עצמאית ובצוות
חשיבה יצירתית; יכולת למידה מהירה
תנאי המשרה:
תאריך תחילת עבודה – מיידי
שכר בהתאם לטבלת המדרגים של יד ושם
סוג משרה ליבה, מדרג 3
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
המשרה מוצעת לאיוש פנימי וחיצוני
הגשת קורות חיים + תיק עבודות בציון קוד המשרה בנושא המייל: JB-139, עד לתאריך 04.09.2025
וועדת המכרזים תתכנס בתאריך 17.09.2025
בתהליך הגיוס יישקל בחיוב מתן העדפה מתקנת למועמדים עם מוגבלות הזכאים לייצוג הולם ולפיכך המועמדים רשאים, אך לא חייבים, לציין זאת בעת הגשת המועמדות.
רק פניות מתאימות תענינה.