היקף משרה
80%
תיאור התפקיד
סיוע למנהלת הלשכה בניהול ובארגון העבודה השוטפת, כולל טיפול בהזמנות רכש, ציוד משרדי וכיבוד, ארגון חדר הישיבות ושמירה על סדר וניקיון.
ניהול יומן וקביעת פגישות עבור סמנכ"לית ואוצרת ראשית: תיאום ועדות מוזיאליות ופגישות רבי משתתפים, פגישות זום, הכנת מצגות וסיכום ישיבות, ריכוז עבודת הלשכה, ניתוב דואר וחומרים לגורמים הרלוונטיים, תיוק דיגיטלי ומעקב אחר המשך טיפול, מענה טלפוני וקבלת אורחי הלשכה.
דרישות סף
· ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה מזכירותית /אדמיניסטרטיבית – חובה
· ניסיון בניהול יומנים, תיוק, טיפול בדואר והדפסות – חובה
· שליטה מלאה ביישומי Office: Outlook, PowerPoint, Excel, Word –
חובה
· יכולת הכנת מצגות מקצועיות וניהול פגישות בזום – חובה
· עבודה במוסדות תרבות – יתרון
· השכלה אקדמית – יתרון
· יחסי אנוש מצוינים, דיסקרטיות, אחריות, יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע
מספר משימות במקביל
· כושר ארגון גבוה, יוזמה ויצירתיות, יכולת ביטוי מעולה בכתב ובע"פ
· שפות: עברית ואנגלית ברמה מצוינת
קורות חיים למייל
mirik@eretzmuseum.org.il
תחילת עבודה – מיידית
ההודעה מנוסחת בלשון נקבה אך מיועדת לכל המינים