– מוזיאוני אשדוד מחפשים מנהל/ת שיווק יצירתי/ת, אסטרטג/ית בנשמה וחדשני/ת בגישה, שידע/תדע להפוך חזון למציאות, לחזק את מותגי המוזיאונים ולהגדיל את החשיפה והביקורים.
התפקיד כולל אחריות כוללת על מערך השיווק, בניית תוכניות שיווק שנתיות, הובלת מהלכי מיתוג וקמפיינים ופיתוח שיתופי פעולה פורצי דרך עם ארגונים, מותגים וגופים חיצוניים.
– אסטרטגיית שיווק ומיתוג: פיתוח ויישום תוכנית שיווק שנתית, הגדרת יעדי שיווק ומדדי הצלחה, שמירה על שפה מיתוגית אחידה והפקת חומרים פרסומיים חדשניים.
– ניהול קמפיינים חכמים: תכנון וביצוע קמפיינים יצירתיים במדיה דיגיטלית ובמדיות המסורתיות, ניהול פרסום ממומן ותקציבי שיווק.
– צמיחה במספר המבקרים: הובלת מהלכים לשיפור חווית הלקוח והגדלת מספר המבקרים והמנויים לכלל פעילויות ותוכניות המוזיאונים.
– שיתופי פעולה ומכירות: בניית מערכות יחסים עם גופים עסקיים וציבוריים , פיתוח אסטרטגיות שיווק משולבות והפקת אירועים מחוללי תקשורת.
– שיווק דיגיטלי וניהול תוכן: פיתוח אסטרטגיית דיגיטל כוללת- ניהול האתר, הסושיאל, קמפיינים ממומנים, סרטוני תדמית, ברושורים ומצגות.
– יחסי ציבור ותדמית: אחריות על פרסומים במדיה, כתיבה והפצת הודעות לעיתונות ויצירת חשיפה תקשורתית מקסימלית.
– חינוך וקהלים צעירים: שיווק תוכניות חינוכיות ויצירת קמפיינים ייחודים עבור קהלי יעד מגוונים.
(5) עיקרי הכישורים הדרושים למילוי המשרה
(א) השכלה
– תואר ראשון אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהגף להערכת תארים בחו”ל עדיפות בשיווק, פרסום, תקשורת או עיצוב.
(ב) ניסיון
– ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול שיווק ותקשורת, עדיפות לניסיון עם מוסדות תרבות/אומנות או מותגים גדולים.
– 3 שנות ניסיון במשרת שיווק.
– ניסיון מוכח בכתיבת תוכן והובלת תהליכי מיתוג ועיצוב שיווקי.
– היכרות עם מערכת CRM וכלים אנליטיים לשיווק.
(ג) כישורים נדרשים
– שליטה מלאה hands-on במדיה החברתית, ניהול קמפיינים ממומנים וכלי פרסום דיגיטליים.
– עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (כתיבה, דיבור ויכולת הצגה).
– יכולת ניהול פרויקטים, חשיבה יצירתית, עמידה בלוחות זמנים ועבודה תחת לחץ.
(6) כפיפות ארגונית
משנה למנכ”ל ומנהלת התרבות והאומנות
(7) הגשת בקשה להשתתף במכרז פומבי למשרה פנויה
– בקשות להצגת מועמדות למשרה פנויה יוגשו לחברה באמצעות טופס בקשה מקוון להשתתף במכרזפומבי למשרה פנויה באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.ironit.org.il תחת לשונית “דרושים ומכרזים”, בצירוף קורות חיים, המלצות, ואסמכתאות להוכחת עמידה בתנאי הסף והכישורים הנדרשים של השכלה וניסיון מקצועי.
– ניתן להגיש את הבקשה באמצעות משלוח הטופס המקוון מתוך האתר. לחילופין ניתן להדפיס את הטופס המקוון בעותק נייר, לצרף את המסמכים הנדרשים ולהגיש באופן שלהלן: (1) הגשה ידנית במשרד משאבי אנוש, רח’ הקליטה 4, קומה 3, אשדוד (2) הגשה בפקס’: 08-6499741 (3) הגשה בדוא”ל: bat-hen@ironit.org.il
(8) המועד האחרון להגשת הבקשה להשתתף במכרז פומבי למשרה פנויה
בקשות להצגת מועמדות למשרה הפנויה יתקבלו עד ליום 5.11.25 שעה 12:00. בקשות שיתקבלו לאחר מועד זה לא ייבדקו. יש לוודא קבלת מסרון לטלפון הנייד כאסמכתא לקליטת הבקשה על ידי החברה.
(9) פירוט בדבר הליכי המיון למשרה
לא יתקיימו מבחנים למשרה זו. ועדת בחינה של החברה תקבע את דירוג המועמדים והזוכה במכרז. החברה שומרת על זכותה לבצע מיון מוקדם של ההצעות למכרז.
(10) זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה. לקבלת ההתאמות יש לפנות לחברה באחד מאמצעי הקשר שלהלן: (1) פקס’: 08-6499741 (3) דוא”ל: bat-hen@ironit.org.il
(11) עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי החברה, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
(12) הפנייה מתייחסת לנשים וגברים כאחד. כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.
(13) ככל שלא יוגשו המסמכים/הפרטים הנדרשים להוכחת עמידה בדרישות, יראו את המועמד/ת כמי שלא עמד/ה בדרישות הסף



