מנהל.ת מחלקת אירועים ומכירות אחראי.ת על הפקת כלל האירועים במוזיאון וכן על מגדלת הכנסות המוזיאון משיתופי פעולה עם ארגונים.
אחריות, פיקוח ובקרה על תיאום לוגיסטי וניהולי של כלל אירועי המוזיאון מול הממשקים בארגון ומחוצה לו החל משלב הכנת החוזה וסגירתו ועד לסיום ופירוק האירוע והגבייה.
ארגון אירועי תוכן ואירועי פתיחה לתערוכות בשיתוף עם אוצרי המוזיאון
הפקת אירועים לקהל הרחב בשיתוף אגף הנוער והחינוך
ייזום והפקת אירועים וכנסים לארגונים ולקוחות פרטיים
ניהול צוות עובדים במחלקה
בנייה וניהול תקציב לאירועים
ניהול מכירות ללקוחות וארגונים פרטיים, מוסדות, משפחות, מפיקים וסוכני תיירות
פיתוח ומכירת חבילות ביקור במוזיאון לארגונים וקבוצות מהארץ ומחו"ל
פיתוח שיתופי פעולה עם מוסדות וארגונים בארץ ובחו"ל להגדלת הכנסות המוזיאון
ליווי צוותי תוכן בפיתוח "מוצרי מדף"
תחומי אחריות התפקיד יעודכנו מעת לעת ובהתאם לצרכי המוזיאון
1. ניסיון של ארבע שנים לפחות בהפקת אירועים גדולים ומורכבים
2. ניסיון של שלוש שנים לפחות בניהול צוות עובדים
3. ניסיון במכירות לארגונים
4. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות על פי צרכי התפקיד
5. יכולת ניהול גבוהה בניהול פרויקטים
6. יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים
7. השכלה בתחומי ידע רלוונטיים לתפקיד - יתרון
8. שליטה מלאה בעברית ואנגלית
דרישות 1-3 הנן דרישות סף
מתח הדרגות : 41-43
אחוז המשרה : 100%
כפיפות: משנה למנכ"ל
להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים למייל עד לתאריך 22.11.2025
יש לציין מספר משרה JB-190 בנושא המייל.



