לספריה הלאומית דרוש/ה נציג/ת שירות למערכת החינוך

תיאור התפקיד

הספרייה הלאומית אשר מהווה מרכז תרבות משמעותי בישראל, ומקום למילוני אוצרות היסטוריים, מחפשת רכז/ת שירות לקוחות בכיר/ה לדלפק המודיעין והמוקד הטלפוני והדיגיטלי, למשרה מעניינת בליבת העשייה הארגונית.

  • מתן מענה איכותי ומקצועי לפניות הלקוחות בערוצים שונים: טלפוני, דיגיטלי ופנים מול פנים.
  • שותפות בגיבוש תהליכי שירות ומכירה למערכת החינוך
  • טיפול בדוחות ועדכונים שוטפים לאגף חינוך על הפעילות בתחום 
דרישות סף
  • אנשים שאוהבים אנשים, חייכנים וסבלניים, כאלה שתמיד מחפשים פתרון מיטבי עבור הלקוח
  • יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה
  • ניסיון בשירות לקוחות של שנה לפחות
  • היכרות עם מערכת החינוך- יתרון
  • ניסיון בעבודה מרובת ממשקים טכנולוגיים
  • שפות: עברית-  ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה, ערבית- יתרון  
  • יכולת לתיעדוף משימות וראש גדול
  • בגרות מלאה חובה, תואר ראשון יתרון 

זמינות למשרה מלאה, נכונות לעבודה בימי שישי ובשעות הערב. 

המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד | רק פניות מתאימות תיענינה

להגשת מועמדות>>>