ניהול מערך השיווק, האירועים והמכירות של המשכן לאמנות עין חרוד. שילוב ראייה אסטרטגית רחבה יחד עם פעילות מכירתית פרואקטיבית להגדלת הכנסות המוזיאון ומספר המבקרים בו.
תחומי אחריות ומרכיבי התפקיד:
• אסטרטגיה ותכנון: כתיבת אסטרטגיית שיווק, מיתוג ופרסום, ובניית תוכניות עבודה שנתיות הנגזרות מהתערוכות והפעילויות במוזיאון.
• קידום מכירות והבאת קהלים: אחריות ישירה על הגדלת מספרי המבקרים (קהל רחב, קבוצות שוחרי תרבות, תיירות חינוכית וגופים עסקיים).
• פעילות פרואקטיבית: ייזום שיתופי פעולה, יצירת קשרים עם מוסדות וארגונים, וביצוע פניות יזומות )מכירות שטח וטלפוניות( להבאת קבוצות ואירועים.
• שיווק מבוסס תוכן: כתיבת תכנים שיווקיים וניהול נוכחות המוזיאון בדיגיטל וברשתות החברתיות, תוך שימור הקו האמנותי והאוצרותי של המשכן.
• ניהול אירועים: הפקת אירועים נלווים לתערוכות ומקסום הפוטנציאל המכירתי שלהם.
• בקרה וניתוח נתונים: מעקב שוטף אחר נתוני כניסות, ניתוח יעילות קמפיינים ועמידה ביעדי מכירות והכנסות.
• ניהול ממשקים: מתן שירות למחלקות המוזיאון השונות וניהול ספקי שירות חיצוניים (יחסי ציבור, סטודיו לעיצוב וכד').
• תואר אקדמי (יתרון לתואר באמנות או בשיווק).
• ניסיון מעשי של 5 שנים בשיווק פעילות של תרבות ואמנות.
• ניסיון בעולמות התיירות.
• היכרות מעמיקה עם שדה האמנות בישראל ועם הווי התרבות באזור העמק )יתרון(.
• יכולת כתיבה וביטוי ברמה גבוהה מאוד בעברית ובאנגלית.
• מיומנות בניהול מדיה חברתית וניסיון בשיווק יצירתי.
• יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות ומנטליות של "ראש גדול" ונכונות לעשייה מגוונת.
• נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות )אירועים וסופי שבוע(.
• רישיון נהיגה ורכב – חובה.
• מגורים באזור.
כפיפות: למנכ"לית. שת"פ צמוד עם האוצר הראשי.



