תיאור התפקיד
הספרייה הלאומית אשר מהווה מרכז תרבות משמעותי בישראל, ומקום למילוני אוצרות היסטוריים, מחפשת רכז/ת שירות לקוחות בכיר/ה לדלפק המודיעין והמוקד הטלפוני והדיגיטלי, למשרה מעניינת בליבת העשייה הארגונית.
- מתן מענה איכותי ומקצועי לפניות הלקוחות בערוצים שונים: טלפוני, דיגיטלי ופנים מול פנים.
- שותפות בגיבוש תהליכי שירות ומכירה למערכת החינוך
- טיפול בדוחות ועדכונים שוטפים לאגף חינוך על הפעילות בתחום
דרישות סף
- אנשים שאוהבים אנשים, חייכנים וסבלניים, כאלה שתמיד מחפשים פתרון מיטבי עבור הלקוח
- יכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה
- ניסיון בשירות לקוחות של שנה לפחות
- היכרות עם מערכת החינוך- יתרון
- ניסיון בעבודה מרובת ממשקים טכנולוגיים
- שפות: עברית- ברמת שפת אם, אנגלית ברמה טובה, ערבית- יתרון
- יכולת לתיעדוף משימות וראש גדול
- בגרות מלאה חובה, תואר ראשון יתרון
זמינות למשרה מלאה, נכונות לעבודה בימי שישי ובשעות הערב.
המשרה מיועדת לגברים ולנשים כאחד | רק פניות מתאימות תיענינה



